niedziela, 19 marca 2017

Powitanie

Stworzyłam tego bloga dla Ciebie dla osoby, która ma ten sam problem co ja, bądź dla mamy, której dziecko nie słyszy i szuka pomocy w internecie jak może pomóc swojemu dziecku i dla osób, które tracą nagle słuch. Stworzyłam tego bloga dla wszystkich, by powiedzieć Wam jak wygląda implant słuchowy oraz jak przebiega leczenie.
W tym blogu opiszę swoją historię z moim niedosłuchem i z dwoma implantami. Jak słyszę, jak funkcjonuję oraz jak wygląda moje życie na co dzień. Na pewno niektórym z Was to ciekawi jak funkcjonuje taka osoba. 
Ale od początku, może kilka słów o mnie :)
Nazywam się Natalia Piwek, mam 18 lat, mieszkam w Zawierciu ( woj. śląskie ), uczęszczam do trzeciej klasy technikum o profilu turystycznym. Moją pasją jest fotografia i podróże. Jestem ambasadorem marki Cochlear i należę do Stowarzyszenia Słyszeć bez Granic.
Mam nadzieję że blog bardzo Wam się spodoba oraz że znajdziecie mnóstwo informacji na temat implantów słuchowych. :)

Do przeczytania !
Natalia x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz