wtorek, 21 marca 2017

Dlaczego postanowiłam zostać ambasadorem Marki Cochlear ?

Dlaczego zostałam ambasadorem ?
Dlatego, że chcę pomóc ludziom usłyszeć świat na nowo. Osoby, które nie słyszą zazwyczaj zamykają się w sobie i nie chcą dać sobie pomóc. Wiem coś na ten temat, ponieważ sama byłam w takiej sytuacji.  Ludzie w szkole i poza szkołą naśmiewali się ze mnie, i były momenty że siedziałam zamknięta w pokoju i nie chciałam nigdzie wychodzić bo nie słyszałam. Ale mama i moja zgrana paczka przyjaciół byli przy mnie dla mnie w tych trudnych niekiedy chwilach.
 Dlatego chcę im pomóc , nie chcę pozwolić by oni siedzieli zamknięci w swoich czterech ścianach w ciszy skoro mają możliwość usłyszenia dźwięku na nowo. Tak jak miałam ja :)
Jak im pomóc ?
Najlepiej wypisać plusy i minusy użytkowania procesora. W mojej liście będzie więcej plusów niż minusów. Nie zniechęcać ich, najlepiej powiedzieć im jak przebiega całe leczenie i kwalifikacja do wszczepu implantu.
Sama miałam taki przypadek.
Pewnego dnia na facebook'u napisała do mnie pewna mama z prośbą o spotkanie. Kobieta chciała pomocy, ponieważ jej córka bała się wszczepu implantu i mama chciała spotkać się z osobą w wieku jej córki, która opowie swoją historię. Kobieta z córką przyjechały do mnie kilka dni później. Dziewczyna była w przybliżonym wieku co ja, zadała kilka pytań dotyczących implantu, a najważniejsze pytanie, które zadaje każda osoba to " Czy to boli ?". Odpowiedziałam szczerze że nie, to jest prawda to nie boli. Ten implant po prostu jest w naszej głowie, wszczepiony. Opowiedziałam w skrócie jak kwalifikacja wszczepu przebiegała u mnie. Starałam się opowiadać tak żeby jej nie odstraszyć, co mi się bardzo udało. Dziewczyna powoli zaczęła się przekonywać i byłam szczęśliwa, że udało mi się przekazać jej jak najwięcej plusów.
Z tego co wiem została ona zakwalifikowana do wszczepu implantu :)
Cieszę się z mojego wyboru, że postanowiłam zostać ambasadorem i pomóc ludziom  :)

  Dziękuje za przeczytanie :)
Natalia x




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz