poniedziałek, 19 lutego 2018

Jakie są możliwości w szkole dla uczniów piszących egzamin maturalny?

Jako, że za 3 miesiące przystępuje do najważniejszego egzaminu dojrzałości, postanowiłam napisać jakie mamy możliwości jako uczniowie niesłyszący. Napisze mniej więcej jak to wygląda u mnie bo niektórzy mogą mieć tak samo, bądź inaczej.
Maturę piszę w osobnej klasie i mam przedłużony o 30 min czas.Opcja pisania w osobnej klasie jest naprawdę dobra, ponieważ nikt nam nie przeszkadza. Natomiast ustne egzaminy mam przedłużone o 15 min. Nauczyciele egzaminujący muszą głośno mówić, najlepiej im to powiedzieć przed zaczęciem egzaminu by wiedzieli.
Wiem że trochę za pożno na taki post, ale może komuś się przyda na przyszły rok.
Najlepiej zapoznać się z Komunikat Centralnej Komisji Egzaminacyjnej może macie więcej możliwości niż ja powyżej opisałam :)

Mam nadzieję że troszkę pomogłam. Wiem że postów brak, ale matura tuż tuż tuż ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz