środa, 22 marca 2017

Jak implant zmienił moje życie ?

Na początek podam nazwy moich procesorów i który jest po której stronie :)
Strona lewa: BAHA 5 ( Ziutkowa )
Strona prawa: BAHA BP100 ( Ziutek )
Tak dałam imiona swoim procesorom. By było śmiesznie i żebym czuła się lepiej z moimi przyjaciółmi na całe życie :)

Jak implant zmienił moje życie ? 

Na pewno na lepsze. Dwa implanty w moim życiu to najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć. Tym bardziej, że sama bardzo chciałam drugi implant.
Najbardziej zmieniłam się ja i mój stosunek do otoczenia. Wcześniej jak nie miałam implantów to byłam cicha, czasami się udzielałam ale tylko wśród moich przyjaciół czułam się pewniej. A jak już miałam razem oba procesory, zrobiłam się pewniejsza siebie. Zaczęłam częściej wychodzić z domu i poznawać nowych ludzi. W szkole poprawiły mi się oceny, tam też zaczęłam się udzielać. Przestałam się bać wszystkiego. Implanty to najważniejsza decyzja, zmieniły moje życie całkowicie.

Dziękuje za przeczytanie !
Natalia x

1 komentarz:

  1. Dla mnie implant BAHA było jak wejście do innego świata. Cierpię na niedosłuch obu uszny i w zasadzie bez implantu nic nie słyszałem. Znalazłem na stronie https://medicuscare.pl/ ofertę bardzo fajnej kliniki zajmującej się leczeniem niedosłuchu. W tej też klinice zakładali mi implant

    OdpowiedzUsuń